رامونا پردازش نگار

دوره‌های آگاهی‌بخشی

با رامونا پردازش نگار همواره یک گام جلوتر از مهاجمان باشید.

رامونا پردازش نگار تنها ارائه‌دهنده شبیه‌ساز حملات فیشینگ در ایران است. محصول آروید این شرکت با شبیه‌سازی ایمیل‌های مخرب و ارسال آنها به کاربران، مشتریان را قادر به ارزیابی میزان آمادگی کارکنان در مقابله با تهدیدات سایبری واقعی کرده و با برگزاری خودکار دوره‌های آموزشی میزان آگاهی کاربران آسیب‌پذیر را افزیش می‌دهد. آروید در کنار قابلیت‌های جامع گزارش‌دهی آن راهکاری مطمئن برای ایمن نگاه داشتن کاربران – و در نتیجه سازمان – از گزند این تهدیدات است.

متخصصان رامونا پردازش نگار دائما در حال رصد کارزارهای سایبری جدید و ایمیل‌های مخرب استفاده شده و کشف تکنیک‌ها و تاکتیک‌های آنها هستند. بر پایه این مطالعات، دوره‌های آموزشی ویژه کاربران در برخورد با این تهدیدات به‌طور مستمر به‌روز می‌شوند.

علاوه بر کاربران عادی، مدیران و راهبران فناوری اطلاعات سازمان‌ها نیز می‌توانند از دوره‌های اختصاصی رامونا پردازش نگار که در کنار محصول آروید به مشترکین ارائه می‌گردد بهره‌مند شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره تلفن ۹۱۰۳۱۹۷۳ ۰۲۱ یا نشانی ایمیل sales@rpnegar.com با واحد فروش رامونا پردازش نگار تماس حاصل فرمایید.

دانلود

لطفا برای دریافت لینک دانلود اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید
اسکرول به بالا